Diva is a female version of a hustler

2009-04-05, 18:20:10 / Kategori: Allmänt

Jag orkar inte plugga mer.. eller rättare sagt att mitt huvud inte kan ta in mer information. Det är så mycket sidor jag skall läsa på naturen under lovet, har suttit och läst och antecknat sedan klockan två idag tio sidor.. Har minst 20 sidor till att läsa. Plugga i all ära, men att plugga till ett stort prov som är betygsavgörande är inte lätt då man måste få in all jäkla information i skallen och faktiskt hålla det kvar där ett tag tills provet skall göras...

Har hur som helst hur mycket som helst i skolan nästa vecka: idrott, historia, projektarbete, foto, religion m.m. Måste plugga gärnet, men det är rätt mycket snack och liten verkstad på mig när jag säger att jag ska plugga. Det är nog min sämsta sida.

Nej, ska überlyssna på beyoncés Diva och Halo tills min man slutar jobba så jag får åka och mysa med honom.
men först en ciggilurv




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?