180409

2009-04-18, 15:40:55 / Kategori: Allmänt
Wow, direkt när jag vaknade sökte jag tre nya lägenheter och ett jobb. Jag börjar bli lite mer tyglad när det kommer till skola och söka jobb och lägenhet. Fast jag har inte kommit långt, ska på öppet hus på måndag innan skolan på arbetsförmedlingen på Hötorget.. Försöker få Nadia att söka samma jobb, det vekar skitbra och sista ansökningsdagen är på Måndag.
Sedan är det bara att skriva ut massor av CV's och springa runt och dela ut. Om det är något jag hatar så är det att fråga om det finns några lediga arbetsplatser och dela ut CV. Fråga mig inte varför.. Är väl blyg eller nåt. Och kräsen haha

Ikväll kanske bara kanske blir det utgång för min del också, men det är knapert med pengar just nu.. 100 kr på en vecka är väldigt lite, speciellt för en rökare hehe. Även om öl och cider är billigt på Nivå så är jag rätt så tvekig. Ni får försöka övertala mig ordentligt! hihi

mer jobbsök, wihoo!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?