170409

2009-04-17, 17:56:40 / Kategori: Allmänt
Det känns som att jag har gjort hur mycket som helst idag, fast det har jag faktiskt inte. Vaknade bredvid min man imorse på bästa sätt, sedan blev det stress stress! På med kläder, linser och smink och iväg till garaget, få skjuts till fotoaffären, hämta ut bilder, få skjuts till skolan och halvspringa till grafen där jonis sitter och har pluggat för fullt (kände mig jättelak som kom typ 1½ timme för sent) och vi började arbeta. Eftersom han skulle gå vid ett så åkte jag hem, fick dendär äckliga huvudvärken som aldrig försvinner (som jag har haft framotillbaka i en vecka nu)och försöka sova. Jag var bajstrött, men ändå gick det inte att somna för att huvudvärken kändes som slag med hammare! Fyy.

Jag lyckades iallafall sova i en timme, så när jag vaknade började jag jobba på projektet igen och lyckades göra klart lite grand. Tråkigt nog kan jag inte göra så mycket mer eftersom vi måste komma överens om hur det ska se ut.. Blir mer plugg snart men först en dusch, aldrig lukta usch!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?