120409

2009-04-12, 20:08:52 / Kategori: Allmänt
Ååh härliga väder! Jag mötte upp jonis, aksel, sarah och en mycket vacker man på berget vid nytorget. De tvingade mig klättra över stängsel och stirra döden i vitögat (klättra runt en stolpe som gör att man har ryggen mot stupet vid bergskanten) men jag klarade mig med lite gnäll! Jag hatar höga höjder och är alltid rädd över att råka ramla över kanten.. haha. Sedan skulle alla hem och göra sitt, så vi gick och mös vid tvn och tog det lugnt. Nu är jag hemma igen och ska så småningom göra mig iordning för ikväll blir det förhoppningsvis utgång! =)

Idag, efter många om och men, är jag hur lycklig som helst och för bara en stund sen skrattade jag riktigt mycket att jag fick ett sånt himla skönt lyckorus i kroppen, även om jag bara skrattade för en nanosekund. Jag vill ha öl, mysfylla och älskade flickor som gör mig glad!

Dags för lite fixation av utstyrsel och ansikte!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?